Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy. Być może mógłbyś w setkach słów opisać swoje doświadczenie, pokazać udane projekty, pochwalić się referencjami. Czy sądzisz, że Klient odwiedza witrynę, by zgłębiać historię Twojej firmy? To kluczowe pytanie, a odpowiedź nie jest łatwa. Dlatego nauczymy Cię myśleć jak Klient. Potem zaprojektujemy stronę internetową, która będzie Twoją wizytówką, ale taką, której odbiorca nie wyrzuci do kosza. Sprawimy, że witryna da się lubić, bo będzie mówiła językiem Twojego klienta.
Bardzo często zdarza się, że klient, któremu chcemy zaproponować swoje usługi zachowuje się jak dzikie zwierzę. Takie zachowanie leży w jego naturze, ponieważ modelowy konsument jest bytem nieufnym, kapryśnym, ceniącym sobie wolność w podejmowaniu decyzji, wygodę i wysoką jakość za niewielką cenę. Warto wiedzieć, że zwykle ma on obsesją na punkcie swoich praw i nigdy nie zapomni żadnej, nawet najmniejszej próby oszustwa. Najczęściej chodzi własnymi ścieżkami i alergicznie reaguje na wszelkie natrętne próby zwrócenia jego uwagi.
próby ukrycia się za wszelką cenę
nieufność
lekceważenie
zmienne nastroje – od ekstazy zakupowej po irytację i agresję
pogardliwe prychanie jako reakcja na próby naruszenia przestrzeni
Jeśli zdecydujemy się na oswajanie klienta, przede wszystkim powinniśmy uzbroić się w cierpliwość. Jest to proces długotrwały i żmudny. Od momentu podjęcia decyzji powinniśmy zapomnieć o swoich potrzebach i wizjach. Teraz liczy się tylko ON. Musimy dać się poznać i polubić. W tym celu należy stosować odpowiednie przynęty w formie promocji i rabatów, ale najważniejsze jest mówienie językiem klienta. Powinniśmy pamiętać, że jest to język korzyści – zwięzły, konkretny, w którym wszystkie przypadki odpowiadają na pytanie „co będę z tego miał?”. Tylko zachowanie tych zasad daje nam cień szansy, że kapryśny klient chociażby spojrzy w kierunku naszej oferty. Po udanej próbie musimy stale utrzymywać jego zainteresowanie na wysokim poziomie – mówić, obiecywać, nagradzać. Pod żadnym pozorem nie próbujmy oszukiwać, bo klient – jak słoń – nigdy nie zapomina.
Współczesny konsument potrzebuje do życia… informacyjnych fast foodów, ale tylko takich, które kuszą zdrową zawartością. Dlatego daniem dnia powinien być lekkostrawny tekst okraszony świeżutką grafiką, podawany zawsze w niewielkich, odpowiednio zbilansowanych porcjach. Owocna komunikacja musi być pełnowartościowa pod względem formy i treści, bo nasz odbiorca to prawdziwy smakosz informacji, a jego apetyt pobudza soczysta grafika. Jeśli chcesz udoskonalić sposób serwowania informacji, zadbaj o wszelkie materiały drukowane, które mówią o Twojej ofercie. Postaw na wysoką jakość i podaj swoim klientom danie dnia, jakiego potrzebują.
Powszechnie wiadomo, że droga do serca prowadzi przez żołądek, ale jak w takim razie trafić do żołądka? Jak projektować, by pobudzać apetyt konsumenta? Badania naszego NIEZALEŻNEGO INSTYTUTU DS. NOWOŻYTNEJ KULTURY OBRAZKOWEJ wykazały, że konsumpcja zaczyna się od… oczu. Dlatego zdobycie zainteresowania współczesnego konsumenta bez zaangażowania zmysłu wzroku graniczy z cudem. Doskonale wiedzą o tym twórcy reklam, więc pokochali grafikę i barwy, które kierują ludzkimi emocjami. Można mieć różne przemyślenia na temat kolorów i ich znaczenia w marketingu, ale prawda jest taka, że „jak cię widzą, tak cię piszą”. To ważny powód, który sprawia, że projektując witryny i materiały reklamowe skupiamy się również na estetyce – tworzymy świeżutkie projekty, które aż się proszą, by je skonsumować.
Zastanawiałeś się w jaki sposób zachowuje się typowy internauta? To nałogowy tropiciel informacji, który w gąszczu witryn internetowych poszukuje różnych odpowiedzi. Aby sprostać jego oczekiwaniom, treść na Twojej stronie musi być przede wszystkim użyteczna, ale też „lekkostrawna” – zwięzła i podana w atrakcyjny sposób, który cieszy umysł i oko. Znaczna liczba stron internetowych powoduje, że opublikowane teksty są jedynie pobieżnie przeglądane przez odbiorców, dlatego zasłużenie sobie na uwagę konsumenta to zadanie na tyle trudne, że warto powierzyć je specjalistom.
Stworzenie „lekkostrawnego”, ale zarazem treściwego tekstu to nie lada wyzwanie. Dlatego podchodzimy do tego zadania jak doświadczony dietetyk. Po pierwsze poznajemy Twoją firmę, aby zorientować się jakie składniki odżywczej informacji może ona zaproponować internautom. Następnie zapoznajemy się z docelowym odbiorcą. Dzięki temu wiemy jakie jest jego dzienne zapotrzebowanie na informację oraz w jaki sposób zostanie ona przyswojona przez organizm. Uzyskane w ten sposób dane pozwalają nam stworzyć odpowiednio zbilansowaną porcję i dostarczać odpowiednią pigułkę informacyjną każdego dnia. Zaufaj nam, doskonale wiemy, że twoi klienci potrzebują świeżutkich, lekkostrawnych treści.
Uwaga!
W dniu wczorajszym zaginęła firmowa strona www .
Wiek w dniu zaginięcia: 5 lat
Ostatnie miejsce pobytu: indeks Google
Znaki szczególne: nieco zużyta, nieaktualna, niebudząca zainteresowania
Wygląd w dniu zaginięcia: ubrana w wyblakły, zakurzony płaszcz i kilka dziurawych słów
Prosimy o pomoc w odnalezieniu naszej strony. Włożyliśmy w nią dużo pracy i bardzo za nią tęsknimy.
Pogrążony w żalu właściciel firmy XYZ wraz z pracownikami
Masz podobny problem? Twoja strona internetowa nieco się zestarzała i zaginęła w otchłani internetu? Doskonale wiemy, że sieć ma niezwykle krótką pamięć, dlatego nieodwiedzane witryny w mgnieniu oka pokrywają się wirtualnym kurzem i odchodzą w niepamięć. Nie martw się, jesteśmy specjalistami od zaginionych stron www i mamy niezawodne sposoby na przywracanie ich do życia.
Strona www jest specyficzną formą życia. Karmi się nieustannym zainteresowaniem i ciągłymi – najlepiej wielokrotnymi – wizytami internautów. Dlatego musi być atrakcyjna, aktualna i kusić intrygującym, świeżym wyglądem. Powinna być też łatwo nawiązywać kontakt z klientem dzięki trafnej treści. I pamiętaj, że każda szanująca się witryna w swoim życiu musi kierować się zasadami – najlepiej zasadami SEO.
Witryna www.mojastrona.pl ma zaszczyt zaprosić wszystkie roboty Google na uroczyste otwarcie. W programie zwiedzanie zakamarków treści, a także inspirujący pokaz ilustracji i wspólna analiza tekstów w atrybucie <alt>
. Organizatorzy zapewniają możliwość posilania się kodem bez limitu. Wstęp wolny.
Powstanie witryny internetowej to powód do świętowania. Honorowymi gośćmi będą oczywiście Twoi Klienci, ale cały wysiłek nie opłaci się, jeśli droga prowadząca do twojej strony nie zostanie wskazana przez wyszukiwarki internetowe. Wiemy jak skierować wszystkie drogowskazy na Twoją stronę, ponieważ wdrażamy dobre praktyki SEO już na etapie projektowania. Śledzimy aktualności, dlatego nie boimy się żadnych nowych zwierzątek Google. Warto nam zaufać, bo zawsze chodzimy w białych kapeluszach. Pozwól nam zaprojektować Twoją stronę i po prostu daj się wyszukać!
W dojrzałej komunikacji biznesowej chodzi o to, by… język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa! Zastanów się więc jak mówi twoja strona internetowa. Czy jest wystarczająco konkretna, użyteczna i angażująca, a język korzyści został zakodowany w każdym przecinku? Jeśli tak, to szanse na oswojenie klienta są duże, ale czy chcesz oswajać jedynie polskich klientów? Jeżeli jesteś już gotowy, by wypłynąć na szerokie wody i wykrzyczeć swój URL całemu światu, zadbaj o profesjonalny przekład treści. Pamiętaj, że w internetowym oceanie informacyjnym łatwo utonąć. Doświadczeni internauci wypracowali więc niezawodne metody wyławiania użytecznych treści. Witryny, które nie mówią biegle w ojczystym języku klienta, nie mają najmniejszych szans, by wyjść na powierzchnię. Dlatego nauczymy twoją stronę mówić w obcych językach, tworząc treść wzbudzającą apetyt w każdym zakątku świata.
Wielkie dzieła nie powstają przypadkowo, ale są skutkiem dobrze przemyślanej strategii. Dlatego podczas projektowania myślimy jak generałowie i szczegółowo planujemy bitwę o umysły klientów. Dobra taktyka jest kluczem do sukcesu, więc zamiast mówić do ściany, swój bojowy zapał poświęcamy na… rysowanie persony – modelowego przedstawiciela grupy konsumentów. W pierwszym etapie uzbrajamy się w empatię. To pozwala nam poznać teren i naszkicować dokładną mapę prowadzącą w dobrym kierunku. Potem następuje etap walki słowami dalekiego zasięgu i obrazami o dużej mocy. Możesz nam zaufać, bo jesteśmy grupą doświadczonych żołnierzy, którzy zawsze trafiają do celu.